środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014

                                                                         Cześć!
Rok 2014 był dla mnie rokiem wielu doświadczeń. Wydarzyły się rzeczy dobre ale , również złe.Ten czas leci tak strasznie szybko, nie dawno spędzałam sylwestra a tu już następny. Mam nadzieję, że rok 2015 będzie bardzo udany, będzie bardzo mało negatywnych sytuacji ale ,również dużo nowych nawiązanych znajomości. Nie ma co narzekać na swoje  życie , ponieważ jest wielu ludzi na świecie, którzy mają o wiele gorzej niż my ,wiec cieszmy się z każdych chwil i dziękujmy za wszystko.A więc podsumujmy ;)

♥ Założyłam blog z czego jestem bardzo zadowolona
♥Spędziłam najlepsze wakacje z moimi przyjaciółmi
♥ Poznałam wiele nowych twarzy, z którymi do dzisiaj się przyjaźnie
♥Spotkałam najlepszego przyjaciela na świecie ( Psa) ale los chciał, że niestety teraz nie jest już ze mną
♥Dostałam lustrzankę dzięki , której mogę robić lepsze zdjęcia










Życzę wam udanego Sylwestra i aby w Nowym Roku spełniły się wasze wszystkie marzenia

                                                              Snapchat-channel90
                                                  Instagram- http://instagram.com/majooorek/

21 komentarzy:

  1. Śliczne zdjecia,ale fajne ściany ! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !!
    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczny pokój a zdjęcia takie słodkie :) <#
    zapraszam do mnie może wspólna obserwacja :) ??
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, ze kolejny będzie jeszcze lepszy :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również miałam dużo dobrych jak.i złych chwil w 2014r. ;)
    Www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ten rok również zaliczam do udanych <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam nadzieję, że rok 2015 będzie udany ;) Ja też założyłam w tym roku bloga :)
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia ! ja również mam nadzieję ,że będzie to udany rok :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja siostra straciła chomiczka i mimo, że to malutkie zwierzątko, to wszyscy bardzo przeżywaliśmy.To niesamowite jak zwierze staje się naszym przyjacielem.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super misiu :)
    dla mnie 2014 nie było do końca udany,ale końcówka grudnia była najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku, współczuję pieska ;c Dla mnie rok 2-014 nie był szczególnie udany, aczkolwiek teraz mamy 2015 i trzeba sie starac, aby ten był najlepszy ze wszytskich! ;D

    Bardzo proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne! http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/02/appreciatechoies.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne podsumowanie :)
    Obserwuję .
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Najbardziej podoba nam się ostatnie! :)
    Obserwujemy! ;) Zapraszamy na naszego bloga, dopiero zaczynamy ;D

    http://byweroniurki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń